Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Alakformálás testrészekre képes leírás - Alak-formálás.tlap.hu
részletek »

Alakformálás testrészekre - Alak-formálás.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: alakformalas.tlap.hu » Alakformálás testrészekre
Keresés
Találatok száma - 19 db
2 napos női kondicionáló edzésterv

2 napos női kondicionáló edzésterv

2 napos, női kondícionáló edzésterv Az alap edzésterv pár hónapos végzése után az izületek, izmok már készen állnak a komolyabb szintű terhelésre. Tehát ha komolyabb célkitűzéseink vannak, célszerű áttérni a két napos bontású edzéstervre. Adott izomcsoportra így több gyakorlatot végezhetünk, fejlődésünk gyorsabb lesz.

5 napos karizom centrikus edzésterv

5 napos karizom centrikus edzésterv

Haladó testépítőknél a genetikai adottságok már meghatározó jellegűek. Egy kezdőnél megfelelő eredmény ha a teste izmosodik, de hogy melyik izom reagál kevésbé a terhelésre, az csak haladó szinten derül ki. Figyelni kell ezekre a jelzésekre, nehogy a jól reagáló izmokat erőltessük, a gyengébben fejlődőket elhanyagoljuk, mert ha saját adottságainkat nem vesszük figyelembe, könnyen aránytalanná válhatunk. A makacs, nehezen fejlődő izmokat többet, nagyobb odafigyeléssel kell edzeni!

Ajánlatok alakformálásra Budapesten

Ajánlatok alakformálásra Budapesten

Ajándékozd meg magad Te is egy budapesti alakformálással! A Bónusz Brigád folyamatosan azon van, hogy tagjainak megszervezze a legjobb akciókat. Ennek köszönhetően a látogatók hihetetlen 50-90 százalékos bónuszokkal kérhetik az alakformálást Budapesten. Egy jó példa erre a Doctor Life nyirokmasszázs. Eme bónuszoknak a megkapásához nincs szükség másra, mint hogy egy szükséges számú embert érdekeljen az ajánlat. Ha egy budapesti alakformálásra a túl kevés befizető miatt nem jön össze a bónusz, az azt addigra befizető egyének visszakapják az összeget! Így csak jól járhatsz.

Alakformálás

Alakformálás

Új megoldás a gyors alakformálásra az EMS technológián alapuló XBody gép használatával! A gépnek köszönhetően a kis erősségű váltóáram megfeszíti az izmokat, ennek segítségével a felszíni és a mélyizomzatot egyaránt megmozgathatjuk, melynek következménye a gyors és hatékony zsírégetés. 2 órás edzés 20 perc alatt éhezés és az ízületek terhelése nélkül.

Alakformáló Masszázs

Alakformáló Masszázs

Az alakformálásnak többféle lehetősége is van, s mint a szépség megőrzésének eme kiemelkedő területe, ez is számos összetett feladatot és ezáltal lehetőséget tár elénk. Az alakformáló masszázs a speciális területekre összpontosít, mely nem csak a testsúly csökkentésében segít, de a rugalmas és feszes bőr elnyerésében is szerepet játszik. A zsírégető és feszesítő krémeknek a bőrbe juttatásának egyik leghatékonyabb módja a masszázs, így a speciálisan erre a területre összpontosító masszázs fajtának is kiemelkedő szerepe van. Nem csupán a krémek, olajok kiválasztása a fontos tehát, hanem a kényes területeknek, mint a has, a fenék és a comb területeinek megfelelő masszázsa is lényeges a célunk elérése érdekében.

Hirdetés
Cellulit masszázs a Demeter Masszázsnál

Cellulit masszázs a Demeter Masszázsnál

A Lepkeháló Közhasznú Egyesület várja Önt is Újpesten működő szalonjában. Cellulit masszázs szolgáltatásunkról részletes információkat találhat és javallatok, ellenjavallatok ismertetése jól áttekinthetően megtalálható oldalunkon. Igyekszünk életmód váltás béli tanácsokkal is segíteni az alakformálásra vágyó vendégeket. Kérjük, olvassa el és tájékozódjon mielőtt igénybe veszi kezelésünket! A cellulit, alakformáló masszázst Demeter Viktor látássérült gyógymasszőrünk végzi, természetesen a szükséges képesítés birtokában. Érdekesség, hogy masszőrünk is fogyókúrával próbál egyre egészségesebben élni!

Csillagfény

Csillagfény

Maradandó zsírbontás, kavitációval már az első kezelés alkalmával 2-3 cm fogyást érhetsz el! Próbáld ki tesztkezelésünk! Írány a belváros! XIII.Raoul Wallenberg u 1. 6 alkalmas bérlet vásárlás esetén 3x10 perc csokicsöves szolárimhasználat ajándékba

Csípőből, izomból

Csípőből, izomból

A nincs rá időm nem kifogás. Rengeteg otthon végezhető gyakorlat van, amely egyáltalán nem helyigényes, nincs szükség különösebb előkészületre. Hálás és nagyon boldog lesz, amikor alig két hét múlva felfigyel a változásokra. Ez adjon majd erőt ahhoz, hogy tovább csinálja! Mondjuk élete végéig. Az első gyakorlat a nagy farizmot erősíti. Térdeljünk le, és támaszkodjunk az alkarokra. A derék egy vonalban legyen a gerinccel, ne homorítsunk vagy domborítsunk. Egyik lábunkat emeljük fel, a comb vízszintes legyen a talajjal, a lábszár függőleges, és a lábfejet visszafeszítjük. Ügyeljünk arra, hogy a derék közben ne mozogjon. Ismételjük a gyakorlatot váltott lábbal. 2x10 sorozatot végezzünk mind a jobb, mind a bal lábunkkal.

Fekvő infraszauna a has, fenék és comb fogyasztására!

Fekvő infraszauna a has, fenék és comb fogyasztására!

Alakformálás: Professzionális fekvő infraszauna A fekvő infraszaunában használható a has, fenék és comb erőteljes fogyasztására. ezen kívül a Callanetics (alakformáló) torna tökéletes kiegészítője lehet! A legújabb fejlesztésű - a fekvő infraszaunát így alakították ki - két félhenger forma számtalan használati módot tesz lehetővé, így a gyógyító infravörös sugarakat Ön pontosan oda tudja irányítani, ahol az leginkább szükséges. Így a különböző testrészekre (has, fenék) lerakódott zsírpárnákat, egy 3-6 hetes kúra keretében, jelentősen lecsökkenti. Használat után elteheti a készüléket a szoba sarkába, vagy egy kisebb helyiségbe.

Hirdetés
Formáld a hasad szexisen izmosra

Formáld a hasad szexisen izmosra

Szinte minden nőnek kényes pontja a hasa. Ide rakódnak le legkönnyebben zsírpárnák, szülés után pedig különösen nehéz ezt a területet lapossá varázsolni. Ha rendszeresen megdolgoztatod hasizmaidat, sokat javíthatsz a helyzeten.

Gyakorlatok hasizomra

Gyakorlatok hasizomra

Gyakorlatok hasizomra - nézzünk ízelítőnek két gyakorlatot: Felülés ferde padon A ferde padon feküdjünk hanyatt, rögzítsük lábfejünket, kezünket tegyük tarkónk mögé, és felsőtestünket a hasizom segítségével emeljük fel, közben lélegezzünk ki. Ez az egyik leggyakrabban használt és egyben leghatásosabb hasizomgyakorlat. A gyakorlat terhelését növelhetjük a tarkóhoz tartott súlyzók segítségével. Római szék A "római szék" egy speciális, felülésre és hasprés elvégzésére kialakított pad. A padba ülve a felsőtestnek nincs támasza, valamint mindkét lábfejet be kell akasztani egy erre a célra kialakított párnázott keresztrúd alá. Így a láb rögzített helyzetbe kerül. Üljünk bele a "római székbe", a kezünket tegyük tarkónk mögé, és felsőtestünket a hasizom segítségével emeljük fel, közben lélegezzünk ki. A gyakorlat terhelését növelhetjük a tarkóhoz tartott súlyzók segítségével.

Hasizomgyakorlatok a kockás hasért?

Hasizomgyakorlatok a kockás hasért?

Egyébként a háj alatt mindenkinek 'kockás' a hasa. A rossz hír csak az, hogy a hasunkon (hölgyeknek a combon, fenéken) a 'legstabilabb' a zsírdepó, hiszen az ember életmódja, anatómiája olyan, hogy itt van a legkevésbé útban a zsír. Képzeljük el, hogy mi lenne, ha az elraktározott zsírt szervezetünk mondjuk a kézfejünkre deponálná. Ez eléggé megnehezítené életünket. A hasizmozás, főként az ész nélkül végzett felülések százai veszélyt jelenthetnek gerincünk számára is. Ha nem megfelelően - például nyújtott lábbal - végezzük a felülést, akkor gerincünk ágyéki görbülete (lordózis) túlzott lesz, és lumbális csigolyáink túlzott terhelést kapnak, hosszú távon előjöhet a lumbágó tünetegyüttese.

Hasizomgyakorlatok edzőtermen kívül

Hasizomgyakorlatok edzőtermen kívül

A hasizmok edzésére bármilyen gyakorlat megfelel. Ha gépkocsiban ülsz, vezetés közben húzd be a hasad és feszítsd meg. Fújj ki minden levegőt, és a hasadat tartsd behúzva 10-15 másodpercig. Képzeld el, hogy a köldököd a hátadhoz ér. Naponta legalább hatszor végezz 3-3 sorozatot 10-15 másodperces gyakorlatokból. Ha már jobban megy, a hasadat 30 másodpercig is behúzva tarthatod. A másik kitűnő módszer a hasizmok megfeszítése: egyszerűen feszítsd meg a hasizmaidat, és számolj 10-ig vagy 15-ig, majd lazítsd el. Ha közben előredőlsz, a gyakorlat még hatásosabb. Ezt a gyakorlatot bárhol végezheted ülő testhelyzetben.

Hasról fogyj, karra erősödj!

Hasról fogyj, karra erősödj!

Sokunkat aránytalan testalkattal áldott meg sors. Lábunk túl vékony, mellünk kicsi, popsink és csípőnk inkább nagy, hasunk miatt pedig sokszor várandósnak néznek minket. Mit tehetünk ez ellen? Személyi edzőnk tippjei segíthetnek!

Löttyedt a feneked?

Löttyedt a feneked?

Többé nem kell szégyenkezned, az biztos! Ha kitartóan követed edzéstervünket, feneked feszes, kemény, formás és gömbölyű lesz! Amikor fenékformáló gyakorlatokat végzel, két fő izmot hozol mozgásba. Egyrészt a nagy farizmot, ami a combot hátrafelé húzza, és kifelé forgatja, lépcsőn járáskor a csípőízületet feszíti, valamint fontos szerepet játszik az egyenes járásban és az egyensúly fenntartásában. Másrészt a középső farizmot, ami összehúzódásával a combot távolítja, elülső fele befelé, hátsó fele kifelé forgatja a combot, a járás során pedig a munkája összhangban van a nagy farizoméval.

Mellizom gyakorlatok

Mellizom gyakorlatok

Mellizom gyakorlatok. A következő gyakorlatsor célja a mell feszesítése, illetve feszességének megőrzése. A szép dekoltázs nagyon dekoratívan mutat egy nőn, de ehhez olykor tenni is kell érte. Érdemes dekoltázs krémekkel ápolni ezt a területet, hogy a bőr öregedését késleltessük és végezzünk tornagyakorlatokat a fitten tartásáért.

Mellplasztika, zsírleszívás

Mellplasztika, zsírleszívás

Az életmód átalakulása, a különböző egészségkárosító hatások és persze a társadalmi változások mind hozzájárultak ahhoz, hogy társadalmunkban egyre növekvő számot mutat az elhízás problémája. A legújabb felmérések szerint Magyarország társadalmának testtömeg-indexe 25,9, vagyis ez azt jelenti, hogy társadalmunk túlsúlyos. Sokszor előfordul, hogy valaki lelki okok miatt, míg mások testi hiányosságaik miatt folyamodnak mellműtéthez. A mai világban egyre korszerűbb technikával segítenek a szakemberek. Mell plasztikai beavatkozások, plasztikai műtétek árakkal. Plasztikai sebészetek Magyarországon, leírásokkal, konkrét árakkal.

Tuti menü